Penny Market de deschide in Ploiesti Nord – in locul magazinului XXL Mega Discount

Views: 1673

REWE România continuă planul ambițios de remodelare a magazinelor din grup, odată cu redeschiderea magazinului XXL Mega Discount din Ploiești în format Penny Market. Astfel, magazinul își așteaptă clienții începând cu 5 iulie 2017 în Ploiești, pe Șoseaua Nordului nr. 10.

Cu o suprafață de 1258.61 mp, magazinul asigură 180 de locuri de parcare, din care 7 locuri pentru persoane cu dizabilități locomotorii, iar cei 30 de angajați sunt pregătiți să întâmpine clienții de luni până sâmbătă, între orele 7.00-23.00 și duminica între orele 8.00-21.00.

În noul magazin Penny Market din Ploiești, clienții vor fi surprinși de noua modalitate de organizare a categoriilor de produse și de varietatea produselor selecționate cu cea mai mare grijă – de la fructe și legume, la o gamă largă de produse de panificație și patiserie, dar și o selecție de lactate și brânzeturi. În plus, aceștia vor găsi zilnic produse din carne, mezeluri și pește la prețuri atractive.

Pentru clienții iubitori de rețete internaționale, noul magazin prezintă o gamă specială de produse, de la sortimentele clasice (paste, sosuri, cafea) și dulciuri, la băuturi fine sau specialități gastronomice. De asemenea, clienții mereu ocupați vor găsi în noul Penny Market soluții “ready to eat”: mixuri de salate și sosuri delicioase.

În ultimii ani, REWE România a demarat un plan ambițios de remodelare a magazinelor din rețeaua Penny Market într-un format nou, cu un design modern și prietenos, pentru a îmbunătăți experiența clienților în magazin.

În 2017, REWE România are în plan redeschiderea în format Penny Market a șase dintre magazinele XXL Mega Discount închise la finalul anului trecut. Astfel, după remodelarea magazinelor XXL Mega Discount din Brașov și Ploiești, urmează ca următoarele patru magazine să fie redeschise în cursul verii.

Despre Penny Market

Penny Market este conceptul de succes al grupului german REWE și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. În prezent, REWE România deține 201 de magazine Penny Market la nivel național, activează cu un număr de aproximativ 3,800 de angajați și a înregistrat venituri de 2,66 miliarde de lei (600mil. euro) în anul 2015. Întreaga rețea este deservită de 3 centre logistice situate în localitățile: Ștefăneștii de Jos, Turda și Bacău.

Expansiunea locală continuă și în 2017 cu un număr de 20 – 25 de magazine noi.

În ultimii ani Penny Market a fost permanent dedicat asigurării unui sortiment, unei ambianțe și a unor servicii care să răspundă nevoilor și preferințelor românilor.  Începând cu „de România”, comunicarea de brand a devenit mai explicită și plină de emoție.

Noul concept de comunicare, „de România”, transmite mesajul că Penny Market înțelege preferințele, obiceiurile, dar și sufletul românilor. Ei organizează mese îmbelșugate, „cu de toate”, țin si Valentine’s Day, deși tot Dragobetele le e mai drag, râd mai cu poftă și se îmbrățișează mai îndelung.

Acest nou concept va fi exprimat pentru clienții rețelei de magazine printr-o serie de tematici de comunicare: Masă de România, Sărbatoare de România, Oferte de România, Umor de România, Ospitalitate de România și Weekend de România.

Comments: 0

Your email address will not be published. Required fields are marked with *